Tillbaka

Dear Emelie,
 
Jag är tillbaka på bloggen! Har en tid tänkt börja blogga igen men inte kommit på något bloggnamn. Men så slog det mig. Jag kan faktiskt ha kvar min gamla blogg. Tog bort alla inlägg jag haft under tiden bloggen varit lösenordsskyddad och sedan har jag sorterat alla inlägg innan dess. Nu ligger alla inlägg från Norgetiden under kategori Norge, och sedan finns ett par inlägg i Höst 2011. Annars är det bara nya kategorier och förhoppningsvis nya inspirerande inlägg.
 
Tanken är att jag ska få lite bättre koll på mig själv. När bloggen var lösenordsskyddad skrev jag som om det vore en dagbok, och tanken är väl att det fortfarande ska vara dagboksaktigt. Att jag skriver för min egen skull kan man säga (Det var egentligen därför jag valde namnet Dear Emelie från början). 
 
Jag ska börja följa mitt matschema igen och börja träna ordentligt. Jag har haft en kort period vila och utan hård träning nu, eftersom jag helt enkelt tappat lusten och orken till att träna och äta bra. Jag pratar om ca 2 veckor. Men nu är jag redo! Åh vad kul det ska bli.
 
Men först: Jobb 13-17.30!

Skål och kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louice

Vad roligt att du har öppnat din blogg igen :)
Kram

2012-09-10 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0