Skolhelvetet

Dear Emelie,
 
Hur orkar jag...Idag är jag arg. Arg och med magkatarr och tryck över bröstet. Halv 8 ikväll öppnades inlämningen till provet i juridikkursen. Hade filat på 6 st rättsfall några dagar och ett av dem skulle in. Fick veta det halv 8 och det skulle in kl. 8. Har haft magkatarr hela eftermiddagen och inte ens kunnat sitta eller stå upp. Tror det beror på inlämningen.
 
Det händer nämligen mig vid vissa tillfällen. Som exempelvis innan resa, tävling eller ja, som idag, inlämning. Och SÅ KLART skulle man skicka in den enda uppgift jag inte gjort klart eller lagt fokus på. Trodde verkligen inte att det skulle bli den. F A N. Kl.19.57 kom den in. Funderar hårt på att hoppa av kursen om jag får underkänt.
 
Annars då. Sen sist har jag jobbat väldigt mycket. Jag kan inte planera in något speciellt nån dag pga mina jobb. Kan bli inringd närsom. Vilket jag blev förra veckan varje dag. Denna vecka har det vart tyst. Gillar att jobba, men skönt på ett sätt.
 
Jag återkommer när jag har något roligt att säga :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0