Hehe

Började denna dag med en lång morgonpromenad. Jag försöker ofta komma ut på morgonen de dagar jag inte jobbar. Jag brukar ofta lyssna på musik, men kände att låtarna på spotify var ganska uttjatade idag. Så kom på den smarta idén att lyssna på p3. Favoritkanalen helt klart! Och så var det Christer i p3. Ännu mer favorit.
 
Jag beundrar ofta de människor som vågar ringa in till programmet och önska låtar eller bara berätta nåt kort om temat programledaren efterfrågar. Jag menar, jag skulle aldrig våga ringa. Men just idag när jag lyssnade, var det ett så träffande tema. Programledaren ville ha tag på folk under 21 som var uppe så dags på morgonen (då var nog kl 8 tror jag) eftersom han inte trodde att det fanns någon.
 
Men visst trillade det in något samtal då och då och så läste han upp något fb-meddelande ibland. Och jag var bara tvungen att gå in och skriva några rader. Jag är ju alltid uppe runt kl. 7. Spelar ingen roll om jag är ledig eller ska jobba. Alltid! Så jag ville liksom skriva något roligt om det.
 
Och känslan när programledaren strax därpå säger "Emelie skriver såhär: (...)". Haha, det lät inte alls som i mitt huvud när han läste upp det. Man hör ju sin egen röst när man skriver, men i radion hör man en killröst. Iallafall, han drog upp min kommentar sen igen och mitt hjärta bara dunkade. Haha, vad nördigt, men så himla skoj på nåt vis.
 
7 likes på fb fick kommentaren. Faktiskt nästflest av 54 kommentarer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0