Vägbeskrivning

Det blev en stressig dag igår. Väcktes kl. 8.00 av att jobbet ringde. Så det var bara att ta på sig kläder, ta tåget in och jobba i 6 timmar. Och igår fyllde Elina 19 år också. Massa grattis <3

Idag däremot är jag uppe tidigt! Så tidigt har jag inte vaknat sen jag gick i skolan. Men nu drar jag snart till ULLARED med mina Sofior (Sofie och Sofi) och så Fanny. Herregud, vi flyttar ju snart, Fanny och jag :D

(kan dock hända att vi inte kommer fram. Första gången jag åker långt, och jag och kartor/vägbeskrivningar alltså. Jag hatar att ta snabba beslut i trafiken. Och jag har en känsla av att de andra inte har så stor koll)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0