Packat och klart

Nu har jag flera ointressanta saker att berätta :)

Det första är att jag åker till Oslo idag. Mamma och pappa sjutsar vilket är mycket snällt. Packningen är något överdriven och vi har behövt låna en takbox för att allt ska få plats.

Det andra är att min NYA dator, köpt för två veckor sen, kraschade igår så den kan jag inte ta med mig utan den måste tillbaka på lagning. Detta är jag mycket mycket mycket arg över.

Det tredje är att jag var uppe innan kl 7 för att jag har så mycket att fixa innan Fanny kommer. Men jag sitter fortfarande här.

Igår var jag dessutom uppe sent. Var och träffade mina vänner en sista gång och idag när jag vaknade sa min mage att jag är bakis. Men det är jag absolut inte.

Jag är ganska säker på att det är nerverna som spökar. Men detta blir nog hur bra som helst!

Ha det bäst här hemma så får ni gärna kommentera bloggen lite då och då. Kram


Kommentarer
Postat av: Louice

Hoppas du får det bra i Norge :) Lycka till med jobbsökandet! Kramar från oss

2011-09-17 @ 09:40:30
URL: http://louicemedfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0