Här omkring

Hej där.

Idag har det inte hänt mycket. Fanny och jag skulle dra till Sandvika men våra nyköpta månadskort räckte visst inte ända dit.

Vi chillade lite, handlade lite mat, gick i lite affärer istället och nu senare på kvällskvisten gick vi till Vigelandsparken precis här brevid.

Där skulle jag springa för första gången sen vi kom hit. Så taggad och drog med mig Fanny som bänksittare och moraliskt stöd. Jag kände på parken lite och sprang i kanske tio minuter. Sen fick det räcka. Nu vet jag att jag inte har tappat konditionän än...

Efteråt gick Fanny för att söka ett jobb och jag gick upp i lägenheten. Hon är inte tillbaka än vilket hon borde ha vart.

Här kommer några ointressanta bilder från idag.
1. På Weekday. Spegeln var jättecool, gjorde trappan sne som i ett lusthus. Men det fattade inte kameran. Så det blev ett vanligt suddigt kort.


2. Bevis




Ha de bra där hemma

Kommentarer
Postat av: Karoline

Grymt :)

2011-09-22 @ 16:53:04
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0