Förberedelser

Det gick galant att åka till Ullared igår. Bara två svängar på hela den långa 3timmars resan. Det blev en del. Både nödvändiga och mindre nödvändiga grejer. Fast de mindre nödvändiga sakerna skulle jag behöva så småningom ändå.



Haha, kul att fotfilen hamnade i fokus. Men ny plattång var den saken jag behövde som mest. Dest skadar heller inte att man hittade 7 nya snygga lack, massa smink (som visst ligger kvar i väskan) och en datamus till nya datan.

 


Trevlig men dyr dag blev det. Fanny och jag köpte det mesta till nya hushållet också. Så snacka om att det närmar sig. Snart ska jag ta bilen och möta upp Fanny på IKEA. Det sista ska inhandlas.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0