Sweeeets

Ledsen efter dessa dagar. Men har inte riktigt hunnit med att blogga när jag kommit hem 7 varje kväll och dessutom "flyttstädat" ett par kvällar. Meeen, idag blir det ändring på det.

Ännu är snart en arbetsvecka över. Dn har gått väldigt fort och det har inte hänt allt för mycket. Jag lär mig mer och mer och blir mer och mer irriterad på min kollega och lär känna andra mer och mer :)

Mer orkar jag inte berätta så det får räcka.

Har iallafall ett par bilder att visa er idag.

Den första är på några cupcakes som jag och Fanny gjorde för en vecka sen. Då hade vi Sverigebesök i två nätter och vi bjöd på lite välkomstfika när de anlände på tisdagnatten. Satte ihop tre recept som jag tyckte verkade smaskens, och fick ett ganska gott resultat. Har gjort liknande till jobbet i somras och folk blev helt saliga. Cookiedough, nutella och vanilj. Mums. 

Och här ser vi resultatet



Och detta är en liten rolig sak jag stötte på hemifrån jobbet idag. Humor...?





Hoppas allt är bra hemma i Linköping. Kommer snart hem. För att stanna, eller bara för en helg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser gott ut! :)

blir nog en munk efter jag läst detta inlägg (igen) :D

2011-10-29 @ 12:59:18
URL: http://lagomsmartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0