Kameran framme

hallåååå!

Idag kom jag äntligen ihåg att ta med mig kameran ut till Vigelandsparken där jag vistas minst en halvtimme varje dag. Det blir bara mer och mer ju bättre väder vi får. Och jag kan säga att vi har haft kanonväder hur länge som helst nu. Det har säkert ni där hemma också?

Har tänkt ta med kameran varje dag i två veckor och parken har vart sååå mycket finare än vad den är nu.
Men några löv ligger fortfarande kvar på marken :) 




Upp för trappor


Och ner för trappor



Jag försöker springa i så många backar som möjligt och ungefär varannan dag tar jag mig ork till att göra ett 50tal utfall både uppför och nedför. Det känns dagen efter kan jag säga.








De sista bilderna vart fina för att vara med min kamera. Mysigt att hösten är här och mysigt att fortfarande kunna springa i bara tröja.

Hoppas allt är bra denna lördag. Nu ska jag ner till tvättstugan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0