Jag skulle ge dig allting du pekar på


Godmorgon! Det är fortfarande tidigt enligt oss, eftersom vi lägger oss sent och vaknar sent. Jag blir så himla less på mitt arbetslösa liv. Hoppas jobben ramlar in snart!

Eller dte är skönt med sovmorgon, men när ingenting längre är bra på tv och internetsidorna inte uppdaterats igen blir det inte så kul längre. Kom på att mitt liv består av några få saker. Jobb, träna, tv, dator, umgås med vännerna och sova. Har säkert glömt nåt. Men iallafall. Just nu har jag inget jobb, ingen tv, ingen dator, Fanny som "enda vän" (skriver så för att hon ändå bara sitter och tittar på rederiet på datorn stora delar av dagen). Vad har jag kvar? Träna. Och det kan jag inte göra förrän efter maten har jag bestämt. Så just nu har jag ett sånt dät tomrum i mitt liv. Får nääästan panik.

Sitter just nu och lyssnar på Kent "utan dina andetag". Får inte nog även om det är mer än två år sen jag fastnade för den låten.

Om ni ville veta kommer Fanny och jag från och med idag inte att bo själva i lägenheten. Vi blir plus 1. Ja ni, ibland händer oförutsägbara ting. Men det blir skojsigt. Om inte annat, full rulle.


Bilden representerar ett vanligt tomrum i min vardag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh, nu ville jag också lyssna på den låten, OCH SÅ HAR JAG INTE DEN PÅ MIN IPOD. Kan svära på att jag haft den förr...



Hoppas du får massor massor massor jobb snart! :D Och Fanny också förstås, hälsa till henne. :)

2011-10-06 @ 23:04:44
Postat av: mli

Åhh vilket störande (i-lands) problem!



Det hoppas vi med :) Skulle ha hört från två jobb idag (trodde jag), men har inte gjort det. Så det är bara att vänta och vänta och vänta ytterligare.



Hoppas allt är bra med dig och hästarna. Kramar

2011-10-07 @ 18:14:44
URL: http://dearemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0