Hej igen

Det är inte så kul att blogga när man inte tar bilder. Glömmer kameran vart jag än går.

Det går fortsatt segt för mig. Har vart på intervju både igår och idag. Vill jättegärna ha gårdagens jobb men det får jag inte veta förrän om en vecka. Idag blev jag erbjuden jobb redan efter 10 minuter in på intervjun, vilket alltid är kul :)

Har dock himla beslutsångest. Tjänar förmodligen mycket mer på detta sista jobbet, det ligger mycket närmre än det andra. Men gårdagens jobb ger mer meriter och är förmodligen roligare. Men som sagt. Hoppas dagens jobb kan stå ut en vecka med svar. Det kan ju bli så att det löser sig själv:)

Ha det så bra. Nu ska jag ut och springa. Det ända roliga jag gör på dagen.

julmusik till det. såklart.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0