Grabbkväll vs tjejkväll

Hejhej.

Jag är sjuk. Som de flesta som umgås med mig vet har jag vart förkyld VARENDA DAG utan uppehåll i vad jag kan minnas, sen början av 2011. Har ungefär varannan månad fått en "ny" släng av förkylningen då den blir extrem och då jag också får feber, halsont eller andra symptom.

Förra gången jag fick denna nya släng var för ca 2 månader sen. Fick jätteont i hjärtat, hjärtklappning och andningsproblem i nån vecka. Men läkaren kunde inte hitta felet. (Så då är det ju inget)

Men idag fick jag detta igen. Det har gått över för tillfället, så hoppas det inte blir som förra gången. Men det är alltid obehagligt med "hjärtproblem" för då känns det verkligen allvarligt.

Så nu vill jag bara hem och få en läkartid hos en riktig läkare. Inte en ung nyexaminerad som bara kan saker och ting teoretiskt och inte praktiskt.

....................................................................

Det var en liten notis bara, för att ni ska tycka synd om mig.

....................................................................

Iallafall. Jobbade 4 timmar idag. Gött att få grym OBlön för att bara sitta vid datorn. Kom högst 15 kunder på dessa 4 timmar.

Blev bjuden på "grabbkväll" med pokerspel, fotbollstittande och öldrickande hos en jobbkamrat. Lite för långt ifrån Oslo så tänkte inte riktigt dra dit. Plus att min jobbkamrat som jag hatar skulle dit. Men skulle vilja åka dit nån gång. Han bor nämligen på en gård med islandshästar och hästar har man inte fått så mycket av på sistone.

Det blev iallafall en lugn kväll med mycket matlagande och slappande framför Notting Hill istället. En äkta tjejkväll. Passar en sjukling bra.

Ha det bra. Längtar tills jag får träffa er igen

Trackback
RSS 2.0