Frisk luft och ännu en lördag i chokladbollens tecken

Va, Lördag? Igen?

Mitt sova, äta, dator, träna, sova, äta, dator, träna måste få ett stopp. Man uppfattar inte ens vilken dag det är när man gör samma saker dag ut och dag in. Men idag är det lördag. Vilket iallafall betyder att vi tänker till vad vi vill äta till middag och anstränger oss lite extra. Och så är det okej med lite godis. Fast godiset idag blir chokladbollar. Inte första gången vi gör det kan jag lova.

Men hade jag vart 20. Då hade faktiskt Fanny och jag inte segat framför tv:n med våra chokladbollar ikväll. Nej, då hade det vart andra bullar....

Men så är inte fallet och min sprithylla ligger ännu orörd.

Ska tillsist bara berätta att jag tog en lång härlig promenad förut. Jag bara gick och gick och kollade på människor innan jag tittade in i en mataffär för diverse köp.

Frisk luft. Det har Oslo gott om.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du fått ett helg/extrajobb ändå! :) Det är alltid lättare att få jobb om man redan har ett och dessutom får du ju in en fot.. Du kanske kan få heltid där snart. :)



Hälsa Fanny, och kom hem till Linkan så kan vi gå ut här någon gång. ;)



Pussel o kräm

2011-10-09 @ 20:58:21
Postat av: madeleine

är det 20 i norway alltså!? Vi planerar att komma ner i början på december till dig gullet! :) så du vet på ett ungefär ass :)

din sprithylla ligger orörd, min tog slut i fredags.. det blev full rulle på ågatan kan jag tala om ;-) PUSS på dig bästa du! <3

2011-10-09 @ 21:40:07
URL: http://lagomsmartt.blogg.se/
Postat av: mli

Sv Emma: Har hälsat och hon hälsar tillbaka :)



Ja, ska bara få jobb innan jag kan be om ledigt så jag kan dra hem:P Hoppas allt är super annars. kramar

2011-10-10 @ 11:46:11
URL: http://dearemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0