Får jag klaga?

Hejhej.

Imorse var det en trött tjej som gick upp för att gå till jobbet. Låg vaken i stort sätt hela natten eftersom jag hade feber. Kunde inte somna för att de håller på med t-banearbete eller nåt liknande utanför fönstret.

Kände mig helt slut när jag åkte in. Halsont, huvudvärk och magont på samma gång, och detta innan mitt 10timmarspass ens börjat.

Men den värsta näradödenupplevelsen jag hade var när jag skulle hem från jobbet. Såg bussen på långt håll och började jogga lite. Var ca 400 meter till hållplatsen. Inser att den kommer åka om mig så jag börjar springa så fort jag kunde med väska och påsar mm mm. i händerna. När jag väl kom på bussen kom spykänslorna, andningsnöden och en extrem huvudvärk. Insåg att det kanske var ganska farligt att gå från 0 till 100 när man faktiskt är sjuk. Väl på bussen trodde jag att jag skulle dö. Jag skämtar inte. Började nästan gråta av mitt dumma beslut att springa efter bussen.

Nu sitter jag här. Med rethosta och en kropp som inte hänger med alls.

Det är synd om mig just nu. Jag måste få klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0