Dear Emelie...

Hej. Här har jag inte skrivit på länge. Beror nog på att allt inte är i sin ordning.

För det första. Jag fick deltidsjobb på deli de luca. Detta medförde att jag var tvungen att tacka nej till ett jobb jag hellre hade velat ha eftersom det var under samma tider... trodde jag.

Men på deli de luca, som jag började på igår, (och det var innan igår som jag tackade nej till det andra) där får jag veta att chefen redan beställt kläder, namnskylt, bokat in kurser mm mm. Detta utan att jag ens har börjat och vet att jag trivs.

.............................................................................................................................................................

update: And then I quit my job

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0