50min+10h+20min+60min+30min

Räkna ihop det där och detta är mina dagar framöver :)
50min-vakna och halft död äta frukost och klä på mig
10h-jobb
20min-matrast under tiden
60min-dit- och hemresa
30min-förberedelser kvällen innan

Det känns som om jag är nyss hemkommen från min andra jobbdag. Det gick riktigt bra idag, timmarna flög förbi och jag lärde mig massamassa nytt. Blev dock en heldel fel eftersom jag redan får ta väldigt mycket ansvar, trots att jag knappt kan någonting om mitt nya jobb.

Just det, ni kanske inte visste? Har genom en bekant fått jobb på DEKKMANN, en verkstad/dekkhotel där jag 10 timmar per dag + ett par lördagar ska stå i "butiken" och ta emot kunder. Faktiskt ganska varierande arbete men så mycket som ska läras. Tänk bara att jag har fått deala med spørsmål som: Vad är priset på 4 nya däck och passande fäljar till en Opel?Ehh, jadu. Hehe.

Men så mycket som jag lärt mig om bilar på 2 dagar har jag inte lärt mig på 19 år fast hela min släkt består av mekaniker.

Jag har detta jobb på vikariat i minst en månad. Får se hur det blir efter det. Har ingen lägenhet om en månad så kanske blir att åka hem. Jag vill inte :(

Mvh/ snart en rik tjej

just kiddin

Kommentarer
Postat av: madeleine

'' mvh/rik tjej

just kidding ''

... eller? ;) haha pusssssssss

2011-10-21 @ 10:05:25
URL: http://lagomsmartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0