Slitethår.no

I lägenheten är det knäpptyst. Och svinkallt.

Det är torsdag och Fanny har flyttat hem. Jag har jobbat 10 timmar och blvitit utelåst i ytterligare 3. Jag har fått tråkiga besked om jobbet och "fått" ett träningskort på Elexia. Jag har haft en känslosam dag och det enda jag kan tänka på hela tiden varje minut är hur slitet mitt hår blivit på tre veckor.

Det är förstört och har gått av 1 cm från hårbotten, 2,3,4,5,6,7,8,9 cm osv. Det är sååå hemskt att jag inte vill kolla mig i spegeln och inte visa mig för folk. Och jag fattar inte. Hur sjutton kunde det bli så på tre veckor. Har skött det precis som vanligt. Klippte mig igår, det kostade multimum (700 norska kronor), och det ser likadant ut som innan.

Om vi nu ska prata om håret så sa frissan att det inte var slitet utan att det bara var miljoner hår som växt ut olika fort. Men tvivlar på det. För det ser förjävla fult och slitet ut. Jag vill bara raka av mig allt. Synd att man inte skulle passa i det.

Jag vet inte hur livet blir nu. Det återstår att se på måndag. Då återkommer jag.

Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

what? tråkiga nyheter!?

har du varit tressad? har det varit torr luft in norway? kan bero på det, INPACKNING mli!

puss bäääääästa

saknar dig jättemycket!

2011-11-05 @ 00:59:41
URL: http://lagomsmartt.blogg.se/
Postat av: Eva H

Jaha, nu kan du ju börja ha mössa.... annars tycker jag du e duktig som kämpar på!! :)

2011-11-05 @ 01:29:12
Postat av: sv mli

Eva: Hehe, ja jag får gå med mössa heltid.



Man tackar, men det blir att åka hem för mig nästa vecka. Slutar detta jobb och kan börja ett annat redan nästa vecka. Men vill inte bo kvar utan Fannybanny. Det blir inte lika kul. Så drar hem och kommer förhoppningsvis tillbaka en annan gång.:)



Maddä: Haha, torr luft. Ja hmm, det spöregnar här varje dag.

2011-11-05 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0