På andra tankar


Hallå. Nu skriver jag bara för att jag måste. Har fortfarande inga bilder att visa tyvärr.

Idag är en halvt ovanlig dag. Det är visning i lägenheten och vi har bott 4 pers här inatt. Eftersom jag är ledig är det jag som får städa och fixa innan de kommer. Ska dra till gymmet nån timme innan visningen börjar och vi har liksom inte nån aning om hur hyresvärden/mäklaren ska få tag i vår nyckel. Dålig framförhållning, killar.....

Nu när jag börjar närma mig min hemort igen funderar jag på hur jag ska göra sen. Jobba om jag får jobb och stanna kvar? Eller åka tillbaka till Oslo om några månader? Eller åka till USA som aupair?

Är väldigt inne på det sista. Det är verkligen inte jag att dra iväg till ett främmande land för att jobba. (ironi). Fast USA är så långt. Men verkar så underbart. Och jag vill verkligen lära mig flytande engelska. Både Lisa, Stina och Marie (som är här och hälsar på) har vart aupair och tyckt det var awsome. Så ja. Hm. Kanske?


Över till vardagen igen. Imorgon ska jag utföra diverse ärenden. Åka till mitt förra jobb för att kunna få min lön. Shoppa kläder till mig själv. Kolla efter julklappar. Kos mig lite. OCH PACKA. För på löööööööördag är jag hemma igen:)

Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

man kan ju vara aupair i 6 månader, det är ju en bra början! :D lagom sådär.

och ett helt år kan ju inte vi klara oss utan dig!? <3

peace and love

2011-11-10 @ 22:28:21
URL: http://lagomsmartt.blogg.se/
Postat av: madeleine

sv: haha ja jag tror det blir kaos! ;) jag och gabriella ska dit i början/mitten av december,någon vardag :)



nehe, ja det kanske va i london man kan vara ett halvår. :)



pusssssssssss

2011-11-11 @ 11:11:58
URL: http://lagomsmartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0